ORANGEPOS OPLOSSINGEN

Neptune

De meest allesomvattende kassasoftware met eindeloze mogelijkheden.

SambaPOS Neptune - Filiaalbeheersysteem

Beheer uw restaurants moeiteloos met ons cloudgebaseerde filiaalbeheersysteem. Of het nu gaat om één enkele vestiging of duizend, wij hebben het onder controle.

Pas menu’s, producten en prijzen gemakkelijk aan vanuit het hoofdkantoor.

Wat kunt u doen met SambaPOS Neptune?

Met behulp van ons cloudgebaseerde beheersysteem kunt u de volgende wijzigingen en updates gemakkelijk doorvoeren in één enkel filiaal of in al uw filialen:

  • Producten
  • Menu’s
  • Prijzen
  • Verkoopschermen
  • Gebruikers
  • Rechten
  • Rapporten
  • Voorraad
  • Bonnen
  • Rekeningen

Filiaalbeheer is nog nooit zo eenvoudig geweest

SambaPOS Neptune vereenvoudigt het beheer van meerdere vestigingen. Voor restaurantketens met één of meerdere locaties kunnen essentiële wijzigingen binnen enkele minuten worden doorgevoerd, zonder dat fysieke aanwezigheid op de locaties vereist is. Aanpassingen die specifiek zijn voor bepaalde vestigingen kunnen worden geïmplementeerd via cloudgebaseerde servers die zich op het hoofdkantoor bevinden.

Dankzij het filiaalbeheersysteem kunnen eigenaren van restaurantketens eenvoudig hun vestigingen over de hele wereld beheren. Met een interface die sterk lijkt op de SambaPOS V5-schermen, kunnen geautoriseerde gebruikers snel en gemakkelijk benodigde wijzigingen aanbrengen op de schermen van de verschillende vestigingen via een webpagina, zonder uitgebreide trainingsprocessen.

Uw rapporten zijn altijd binnen handbereik met SambaPOS Neptune en SambaPOS Metrik

Voor restauranteigenaren is het essentieel dat rapporten actueel en gemakkelijk toegankelijk zijn, vooral bij multi-filiaal management. Met SambaPOS Neptune kunt u niet alleen uw fastfood- en afhaalschermen beheren, maar ook uw tafelbediening en ontvangen betalingen. De productrapporten worden direct geïntegreerd in uw overzichtsrapporten en zijn beschikbaar in SambaPOS Metrik. U heeft ook de optie om uw rapporten af te drukken of digitaal op te slaan.

SambaPOS Metrik, gebaseerd in de cloud, biedt u de mogelijkheid om deze rapporten op elk gewenst moment in te zien. Met de ontvangen rapporten kunt u weloverwogen beslissingen nemen voor uw restaurants en uw verkoopdoelen beheren. Met SambaPOS Neptune en SambaPOS Metrik heeft u toegang tot winstrapporten per filiaal, betalingsdetails, productverkoop, personeelsoverzichten en voorraadrapporten.

Doordat al uw rapporten ook op de computers van uw filialen worden opgeslagen, kunt u transacties zoals afstemmingen, contante betalingen en einddagrapporten snel vergelijken en verwerken.

Uw rapporten zijn altijd binnen handbereik met SambaPOS Neptune en SambaPOS Metrik

Voor restauranteigenaren is het essentieel dat rapporten actueel en gemakkelijk toegankelijk zijn, vooral bij multi-filiaal management. Met SambaPOS Neptune kunt u niet alleen uw fastfood- en afhaalschermen beheren, maar ook uw tafelbediening en ontvangen betalingen. De productrapporten worden direct geïntegreerd in uw overzichtsrapporten en zijn beschikbaar in SambaPOS Metrik. U heeft ook de optie om uw rapporten af te drukken of digitaal op te slaan.

SambaPOS Metrik, gebaseerd in de cloud, biedt u de mogelijkheid om deze rapporten op elk gewenst moment in te zien. Met de ontvangen rapporten kunt u weloverwogen beslissingen nemen voor uw restaurants en uw verkoopdoelen beheren. Met SambaPOS Neptune en SambaPOS Metrik heeft u toegang tot winstrapporten per filiaal, betalingsdetails, productverkoop, personeelsoverzichten en voorraadrapporten.

Doordat al uw rapporten ook op de computers van uw filialen worden opgeslagen, kunt u transacties zoals afstemmingen, contante betalingen en einddagrapporten snel vergelijken en verwerken.

Beheer van filiaalorders

In restaurants met meerdere vestigingen zijn filiaalvoorraden en de beschikbaarheid van verkoopproducten van groot belang. SambaPOS Neptune maakt het mogelijk voor restaurantfilialen om gedurende de dag of aan het einde van de dag de benodigde producten bij het hoofdkantoor te bestellen. Zowel vestigingen als het hoofdkantoor kunnen de voortgang van de bestellingen volgen. Het hoofdkantoor ontvangt direct meldingen van verzonden bestellingen en kan zo de productie- en leveringsprocessen plannen. De verzendgegevens van goedgekeurde bestellingen worden gedeeld met de restaurantfilialen.

Dankzij het ordervolgsysteem van SambaPOS Neptune verloopt de verkoop zonder onderbrekingen. Benodigde producten worden op tijd naar de restaurantfilialen verzonden. Filialen kunnen de ontvangen producten aan hun voorraden toevoegen, waardoor het hoofdkantoor altijd over nauwkeurige rapportage-informatie beschikt. De productieplanning wordt op basis van deze rapporten uitgevoerd, waardoor het hoofdkantoor de productie- en arbeidskosten naar behoefte kan regelen.

Aan de hand van ontvangen meldingen kunnen best verkochte en minder verkochte producten in het restaurant worden geïdentificeerd. Het hoofdkantoor kan de bestelprocessen op basis van de filialen plannen. Doordat informatie over welk product in welk filiaal het meest wordt verkocht beschikbaar is op het hoofdkantoor, kan de productie- en leveringsplanning nauwkeurig worden afgestemd op de individuele filialen.

Aanpassingen van Producten, Menu's en Prijzen in Filialen

In restaurants met meerdere vestigingen kunnen wijzigingen in producten, menu’s en prijzen eenvoudig worden doorgevoerd met SambaPOS Neptune. Specifieke menu’s kunnen periodiek in geselecteerde filialen worden geactiveerd. Verschillende filialen kunnen verschillende producten aanbieden. Prijzen van producten kunnen per filiaal worden ingesteld.

Menu’s die geschikt zijn voor speciale campagnes kunnen worden gecreëerd en toegepast in geselecteerde filialen. Verlopen menu’s kunnen worden verwijderd en nieuwe kunnen worden toegevoegd aan de schermen van specifieke filialen. Menu’s kunnen verschillende namen hebben en op elk gewenst moment worden geactiveerd. Prijzen van menu-items kunnen flexibel worden aangepast op basis van dagelijkse of maandelijkse kosten. Dit zorgt ervoor dat uw winstgevendheid voortdurend wordt bijgehouden en u geen last heeft van kostenstijgingen.

Indien gewenst kunt u voorkomen dat filialen producten, menu’s en prijzen invoeren of wijzigen, en ervoor zorgen dat al deze wijzigingen alleen vanuit het hoofdkantoor worden doorgevoerd. Het centrale controlesysteem kan worden beheerd door vestigingsmanagers die gemachtigd zijn door verbinding te maken met geautoriseerde instanties op het hoofdkantoor. Dit garandeert constante controle en beveiliging.

Eenvoudig een Nieuw Filiaal Starten met SambaPOS Neptune

Met SambaPOS Neptune is het openen van een nieuw filiaal moeiteloos. De aangemaakte databases worden naadloos overgedragen naar de nieuwe filiaalcomputers via ons cloudgebaseerde systeem. Via externe verbindingen worden vereiste aanpassingen en printerconfiguraties ingesteld. Dit betekent dat de installatie zonder fysieke aanwezigheid op locatie wordt uitgevoerd, waardoor het restaurant snel operationeel is.

Filiaalspecifieke schermen, afdruksjablonen, producten, menu’s en rapporten worden direct in het restaurantfiliaal opgezet. Eventuele benodigde aanpassingen worden met dezelfde efficiëntie doorgevoerd. Personeelstrainingen worden op afstand verzorgd, waardoor het opstartproces wordt versneld. Medewerkers in restaurantfilialen worden in SambaPOS Neptune gedefinieerd, met bevoegdheden die zorgvuldig zijn ingesteld en beperkingen die zijn vastgelegd.

Met SambaPOS Neptune wordt centrale controle versterkt en ontstaat een gestroomlijnde structuur voor filiaalbeheer, gericht op verkoop. Met het vertrouwen dat u moeiteloos honderden filialen kunt beheren, kunt u zich volledig richten op de groei van uw bedrijf.

Winkelwagen
Scroll naar boven